Gastenboek
We zijn altijd benieuwd wie onze website heeft bezocht. We zijn blij met elk bericht in ons gastenboek, dus laat gerust uw opmerkingen, ideeën of gewoon een groet achter!
Nieuw bericht
Gastenboek
14 berichten op 3 pagina's
Fenny en Alfred Deuring Verboon
24-06-26 09:52:39
Zeer vriendelijk ontvangen door Bea. Mooie plek. En heel rustig. Heerlijk. Goed sanitair. En de volgende ochtend kwam Bea langs met 2 lekkere chocolade broodjes.
Een aanrader.
Een aanrader.
Danny Van Strien
07-06-26 20:34:27
Succes met het Gastenboek
DJ en Tekstschrijver Muziek Single.s Danny van Strien Ik heb Geleefd Dan ben je Beroemd
Vriendelijke groeten Danny van Strien
DJ en Tekstschrijver Muziek Single.s Danny van Strien Ik heb Geleefd Dan ben je Beroemd
Vriendelijke groeten Danny van Strien
Ria, Martin en Nika Doest
25-05-26 22:41:02
maandag 25 mei 2026.
Waar maak je dat nog mee, een dikke pakkerd bij het vertrek en tot ziens.
tekenend voor de sfeer op de Oude Huifkar.
Waar maak je dat nog mee, een dikke pakkerd bij het vertrek en tot ziens.
tekenend voor de sfeer op de Oude Huifkar.
Jan en Nadine Houwen-Ryckebosch
16-05-26 16:15:59
We hebben er 4 nachten verbleven. Een mooie plaats om te fietsen. Jammer van het weer. We komen zeker terug bij mooi weer!
Jan en Nadine uit België
Jan en Nadine uit België
Hein Kuiper
12-11-25 18:33:45
Moi Bea en Arie,
Wij willen een keer bij jullie komen, in het voorjaar.
Is er een supermarkt op loopafstand? mijn vrouw gaat graag winkelen etc. Of als we met de camper eventjes boodschappen gaan doen, is dat óók toegestaan? zodat de plek wél blijft? Heleboel vraagjes, maar wij horen het graag.
Vriendelijke groet,
José en Hein
Wij willen een keer bij jullie komen, in het voorjaar.
Is er een supermarkt op loopafstand? mijn vrouw gaat graag winkelen etc. Of als we met de camper eventjes boodschappen gaan doen, is dat óók toegestaan? zodat de plek wél blijft? Heleboel vraagjes, maar wij horen het graag.
Vriendelijke groet,
José en Hein